Cursuri – Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Ialomița

Camera de Comerţ, Industrie și Agricultură Ialomiţa organizează Curs de specializare pentru ocupaţia
Inspector în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă în conformitate cu prevederile Legii 319/2006 şi a HG 1425/2006, modificată prin HG 955/2010 şi HG 1242/decembrie 2011.
Inspectorul în domeniul securității și sănătății în muncă își desfășoară activitatea în cadrul serviciilor interne/externe de prevenire și protecție sau ca lucrător/angajator care se ocupă de activitățile de prevenire și protecție în orice organizație.
Cursul este autorizat în condiţiile OG 129/2000 republicată, iar în urma examenului de absolvire, cursanţilor li se vor elibera certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional.
Cursul durează patru săptămâni şi se desfăşoară în zilele lucrătoare din săptămână.
Acte necesare înscrierii:
1. cerere înscriere(se completează la sediul CCIA)
2. copie ultima diplomă de studii
3. copie C.I.
4. copie certificat de naștere
5. certificat de căsătorie ( pentru femei dacă e cazul)
6. adeverinţă medic familie.

Taxa de participare este de 500 lei/persoană, cu posibilitatea achitării în rate.
Relaţii la sediul Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Ialomiţa din Mun.Slobozia, strada Lujerului nr.2.
Persoane de contact: Grigore Carmen – 0730.071.230
Roman Mihuţ Dragoş – 0769.285.529

  • Camera de Comerț Industrie și Agricultură Ialomița organizează curs CONTABIL

● Cursul se adresează persoanelor care sunt absolvenţi de studii medii şi doresc să se specializeze în acest domeniu.
● Cursul este autorizat de Autoritatea Naţională pentru Calificări şi se eliberează certificat de absolvire recunoscut însoţit de suplimentul descriptiv care atestă competenţele dobândite .
● Cursul “CONTABIL” are o durată de 80 de ore.

● Acte necesare:
  Copie carte de identitate
  Copie certificat de naştere
  Copie certificate de căsătorie ( pentru femei)
  Copie ultima diplomă de studii
  Adeverinţă medicală.

Competente dobândite: comunicare interpersonală, lucru în echipă, dezvoltare profesională, planificarea activității, gestionarea și arhivarea documentelor, utilizarea PC, întocmirea/completarea documentelor primare, contarea operațiunilor patrimoniale, efectuarea de calcule specifice, completarea registrelor contabile, întocmirea balanței de verificare, evaluarea patrimonială, întocmirea bilanțului contabil, transmiterea documentelor specifice.

Taxa de participare este de 450 lei.
Se poate achita şi în rate până la finalizarea cursului.
Relaţii la telefon 0243/231.353; 0730.071.230

1 Comment

Leave a Reply

Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată.